27 November 2012

Masak Ohh Masak :/

Assalamualaikum hi morning ^^ korang buatpa tu? haihh pisangg nyaa harini :/ duduk dekat kg lama gilaak. kalau duduk rumah adalah jugak kerja aku nak buat. Orang lain semua sibuk carik kerja. Aku? Nak jugak. Tp mesti abah tak bagi :( aku nak jugak duit sendiri, dari hasl kerja aku sendiri. Ni catering dapat Rm30 je itupun sebulan. Nak carik kerja lain :/ 

Tadi aku baru pas masak. Ohh godd masak? macam tak percaya je aku ah pandai masak. Tadi macik aku suruh masak gulai dia ajar step by step lah kan. Ehm, senang jugaklah kan hahaha. Aku minat memasak but ada time nyaa lah kan. Kalau aku maleh, takjadi ahh masakan aku tu an an an :D Bila dah masak aku makan. Bila sedap mesti makan banyak-2 haa nanti gemoklah aku time cuti ni.. Oh takboleh! 

Ehm, rindu kat ibu lah. Rindu nak dengar dia marah. Bila ibu marah aku tak pernah ambikhati ur what sebab ibu kalau marah kelakar duh :D HAHAHA btw, sayang ibu sangat-2. Takda ibu takdalah aku. Ibu lah yg selalu bg semangat dekat aku. Kemahuan aku semua dipenuhi. Dalam pelajaran, ibu sanggup beli carik pinjam buku dari sch dia ur kawan-2 ibu semata-2 nak bagi aku complete dalam belajar. Aku nak berjaya. Aku taknak hampakan ibu lagi dalam SPM :( Dulu PMR hmmm. Tapi ibu tak maah aku pon. Ibu kata ' straight B's okay lah ni, takpa tak dapat dunia diakhirat dapat. ' YaAllah sebak aku bila ibu cakap macani. 

Thanks to God. K gtg bye :*

No comments: